Vision
Szczegóły
- Autor
- Feanris
- Rozmiar
- H (180x180)
- Poziom trudności
- Niemożliwy
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 8
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 10807 razy
- Pobrano
- 10992 razy
- Średnia ocena
- 3.6666666666666667
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Kawał dobrej roboty. Bardzo przyjemna mapka , ciągle byłem ciekawy co będzie dalej. Jedna z lepszych mapek tutaj. Jedynym mankamentem jest to, że bardzo łatwo pokonać SI, ale coż. POLECAM :)
Szczerze przyznam, że się już zniechęciłem do tej mapy na samym początku. Wydaje mi się, że jednostki 7 poziomu, które pilnują lepszych artefaktów powinny być rozmieszczone w trochę innych rejonach mapy z trudniejszym dostępem do nich, a nie zaraz koło zamków, w dodatku kilka sztuk. Myślę, że mapa bardziej wciąga gdy gracz stopniowo się rozwija, a nie ma na starcie dostępu do kilku konkretniejszych artefaktów.
Mapy nie oceniam (choć muszę, więc dam na razie 3), gdyż tak jak napisałem na początku zniechęciłem się i przerwałem grę, a szkoda, bo naprawdę kawał mapy i roboty.
Muszę bardzo zaniżyć opinię tej mapie.
Mapa wydawało by się standardowa. 8 stronnictw do wyboru, w naszej strefie miasto startowe + dwa kolejne do podbicia. Nasza strefa pilnowana garnizonem z 7levelowymi stworami. Od stref innych graczy oddzielona neutralnymi strefami z confluxem i cove. Niektóre czary poblokowane w gildiach, ale da się je zdobyć z kapliczki. Wizualnie szału nie ma, ale bez zarzutów. Wydawało by się, normalna mapa pod multi, do pogrania z kompem i/lub kumplami.
ALE!!! (i tu muszę bardzo dużo odjąć tej mapie)
Autor w ustawieniach odblokował jedynie dwa artefakty (wóz z drewnem / wóz z kamieniami). To sprawia, że w KAŻDEJ smoczej utopii bijemy się o w/w wozy. Sprzedawca artefaktów w confluxie oferuje nam do zakupu TYLKO w/w wozy. Próbujemy zdobywać artefakty luźno ułożone na mapie, ALE jest ich bardzo mało i są z góry określone! Złożenie jakiegokolwiek składanego artefaktu jest praktycznie NIEMOŻLIWE! A nagroda za pokonanie wrogiego herosa? NIE MA! Nie dostajemy artefaktów, bo wróg ich normalnie nie ma! Lepiej więc pozwolić wrogowi uciec, niż na siłę toczyć z nim walkę i ratować swoje wojsko!
Taka ubogość artefaktów jednak rozłożyła mapę na łopatki.
A szkoda, bo zapowiadało się pozytywnie (może nie wybitnie, ale mogła być z tego przyjemna mapa.