Skarb gór (sojusz)

Szczegóły

Autor
Szymon Kałowy
Rozmiar
L (108x108)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Brak/nieznacząca
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
wybudowanie graala
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
4
Gracze komputerowi
0
Wyświetlono szczegóły
1232 razy
Pobrano
1621 razy
Średnia ocena
0

Dobrze wykonany scenariusz, wcale nie na poziomie niemożliwym. Gracze zaczynają z solidnie rozbudowanymi miastami, choć pozbawionymi fortu. Jest to jednak drobna uciążliwość - wokół miast jest sporo rudy i drewna. Oczyszczając swój teren mogą zdobyć 2 inne miasta swojego stronnictwa. Strefy graczy oddzielone są rozbójnikami w znacznych ilościach. Jeśli chcemy wypełnić zakładany cel scenariusza musimy skierować się ku centrum mapy, pilnowanemu przez ilości trolli jakich niejeden portal internetowy by się nie powstydził. Gracze zgrupowani są w dwa sojusze: czerwony i niebieski, kontra brązowy i zielony.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.