Zakazana Kraina

Szczegóły

Autor
Jachu
Rozmiar
G (252x252)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
8
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
1410 razy
Pobrano
737 razy
Średnia ocena
0

Inspiracją do zrobienia mapy był szablon Jebus Cross. Podzielona jest na 8 stref startowych z równą zawartością, zróżnicowanych pod względem wyglądu i jedną środkową bogatą w zasoby i wartościowe artefakty, bronioną przez silne stwory. Biorą udział wszystkie zamki z oryginalnej gry (brak Wrót Żywiołów i Przystani). Rozgrywka rozkręca się dosyć powoli i jest przeznaczona na długą grę. Zablokowane są niektóre umiejętności, a część czarów (dostępne są wszystkie poza Lotem) do zdobycia jest podczas zwiedzania mapy. Fabuła jest szczątkowa i służy wprowadzeniu w klimat konfliktu. Komputer dostaje małą pomoc w postaci zasobów i złota.

Komentarze

2021-06-07 20:12:20
Ocena: brak

Dlaczego w podziemiach tak pusto? :(

2021-06-08 15:37:07
Ocena: brak

Pustawe podziemia wynikają z dwóch powodów:
-Chciałem, żeby to był alternatywny sposób zdobycia części artefaktów, które są też na powierzchni, ale w takiej formie, żeby poszukiwania były żmudnym, męczącym procesem (stąd labirynt i morze z wyłączoną nawigacją.)
-Pod koniec robienia mapy miałem obawy o przekroczenie limitu obiektów, o którym wyczytałem w trakcie. Wydaje mi się, że nawet było coś na rzeczy bo miałem mały problem z błędem, który powodował że w Fortecy byli bohaterowie z Twierdzy i na odwrót. Powierzchnia jest jednak wypełniona obiektami "pod korek".
Jeżeli mapa się spodoba to może spróbuję przerobić podziemia sprawdzając przy okazji jak wygląda sprawa z limitem obiektów.

2021-06-09 19:43:34
Ocena: brak

Limit limitem, gameplay gameplay'em, a odbiór wizualny odbiorem wizualnym ;) O pierwszych dwóch się na razie nie wypowiadam (przebrnę mapę, to coś dodam od siebie), ale pobieżny look w edytor i mały zonk. Fajna góra, a podziemia wyglądają jakby Ci się nie chciało (nie miałeś na to pomysłu). Możesz już zacząć pomału coś przy tym rzeźbić (nawet nie mówię tu bankach, dwellach i innych, a bardziej o wstawieniu jakiś ozdóbek i elementów tła). Bo poza gameplay'em, zwracam uwagę (i myślę że nie tylko ja) także na wizualną stronę mapy).

2022-07-13 14:39:05
Ocena: brak

Mapa została zaktualizowana 13 lipca 2022 r. Całkowicie zostały przebudowane podziemia.
Wyspy ze statkami i łukami już nie ma RIP :(

2022-07-13 15:57:08
Ocena: brak

Lista zmian:
- zupełnie nowe podziemia. Teraz zdecydowanie jest sens się tam zapuszczać, wcześniej było to raczej opcjonalne, czyli jest ciekawiej.
- obniżony warunek odblokowania przejścia do pierwszego wrogiego terytorium do 12 poziomu (wcześniej 18).
- znacznie zwiększona siła stworów w środkowej części mapy.
- zwiększona liczba artefaktów pod ziemią.
- liczne zmiany kosmetyczne.
- odblokowana nawigacja.
- zmienione wymagania do wstępu w niektóre miejsca na mapie i liczba surowców.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.