Joined Lands(eng)
Szczegóły
- Autor
- Ingham
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Trudny
- Język
- Angielski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 4
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 2872 razy
- Pobrano
- 2127 razy
- Średnia ocena
- 4.0000000000000000
Zbalansowana mapa dla czwórki graczy, kolejno z Zamku, Twierdzy, Lochu i losowego stronnictwa. Eksplorując Joined Lands można złożyć silne artefakty, wypełnić misje, wykopać Graala. Co do tego ostatniego specyfiką scenariusza jest fakt, że nie ma na nim pojedynczych rozrzuconych obelisków, ale w paru miejscach znajdują się ich większe ilości. Nie jest to jedyne niestandardowe rozwiązanie - innym jest dodanie autora jako bohatera.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Ja bym tylko poblokował 'fly', 'dd'' i księgi magii, żeby się nie trafiało na mapce. Tak poza tym, jest ok.
Solidnie wykonana mapa, większa niż się wydaje. Od strony wykonania jest poprawnie, obiekty wyglądają ładnie. Ciekawe są wprowadzone rozwiązania takie jak umieszczenie obelisków, czy też wzmocnionego bohatera-autora mapy. Jeśli chodzi o rozgrywkę to w naszej strefie startowej znajdują się liczne siedliska, obiekty wzmacniające i komplet kopalń, a także dodatkowe miasto i fort. Gracze są oddzieleni od siebie, aby najechać wrogie terytorium muszą skorzystać z portalu, bądź też przypłynąć statkiem. Jako, że portale są dobrze strzeżone kusi ta druga opcja, zwłaszcza, że na można wtedy zacząć zajmować rozsiane wokół głównego kontynentu wysepki. Znajdują się na nich dodatkowe miasta, obeliski, a także kolejne portale, łączące wyspy. Dość szczególną pozycję zajmuje gracz zielony - może być losowego stronnictwa, ale jego rodzaj terenu spowalnia mu eksplorację mapy i wrogowie mogą urosnąć. Jeśli chodzi o wydarzenia są dość nudne. Co pewien czas dowiadujemy się o możliwości zrekrutowania bohatera i otrzymujemy 2 000 złota, a po kilku dniach je tracimy. Pod tym względem jest to dość nudne rozwiązanie, najlepsza byłaby premia na początku gry, a potem utrata zasobów. Autor nie zablokował zbyt mocnych/słabych czarów i artefaktów , ani najsłabszych umiejętności co na mapie do gry wieloosobowej jednak boli. Finałową oceną będzie 4+.