Sześć królestw

Szczegóły

Autor
mistrzou
Rozmiar
Bardzo duża (151x151)
Poziom trudności
Czempion
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wyspy
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Podbój wszystkich miast.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Graczy ludzcy
1
Gracze komputerowi
5
Wyświetlono szczegóły
163 razy
Pobrano
34 razy
Średnia ocena
0

Wymagania : Heroes IV Złota Edycja + Heroes IV Equilibris mod
Link do moda: https://equilibris.celestialheavens.com/eng/downloads.html
Sposób instalacji moda: Ściągnij pliki
updates_sfx.exe
camp_ed_sfx.exe
heroes4_sfx.exe
install_equilibris_v3.51.exe
Zainstaluj w tej kolejności: updates_sfx.exe, camp_ed_sfx.exe, heroes4_sfx.exe, na końcu install_equilibris_v3.51.exe
Dlaczego mapka jest przeznaczona do gry na modzie?
Ponieważ Equilibris mod balansuje grę i sprawia, że każda frakcja ma równe szansę. Najważniejszą wprowadzoną zmianą jest balans nekromancji i wampirów (ALT+E - wybierasz jakie jednostki chcesz dostawać z nekromancji, przywoływania), których nie możemy już dostawać z nekromancji na arcymistrzowskim po 2-3 za walkę. Zmieniono również koszty budynków w mieście (np. zbudowanie budynku do tytanów nie jest już tak przesadzone i kosztowne jak w oryginalnej grze), statystyki istot dla lepszego balansu.
UWAGA! TEN MOD NIE ZMIENIA GRY W DRASTYCZNY SPOSÓB - NIE ODCZUJESZ RÓŻNICY A PRZYJEMNOŚĆ Z GRY DZIEKI BALANSOWI WZROŚNIE.
WAŻNE PRZECZYTAJ Opis: Mapa zajebista, stworzona dla najwyższej jakości rozrywki. UWAGA!!! Mapa została skonstruowana tak, aby gracze komputerowi byli w sojuszu - niestety gra heroes IV nie daje możliwości wyboru drużyn dlatego w edytorze kampanii wybierz frakcje, którą chcesz grać i ustaw graczy komputerowych w sojuszu. Jeśli interesuje Cię gra z kolegami to po prostu dogadajcie się kto kim chce grać i ustawcie odpowiednio drużyny w edytorze kampanii.
Podstawowe informacje: Liczba graczy 6 - możliwość ustawienia samemu drużyn. Każdy gracz ma swój biom dopasowany do frakcji którą gra. Część podziemna jest podzielona na 6 sektorów w których każdy z graczy ma porównywalnie takie same skarby do zdobycia. Każdy z graczy ma swojego klucznika. Nad częścią podziemną również 6 sektorów po jednym dla każdego z graczy oraz otwarty świat na środku mapy - plaża oraz wyspy ze skarbami.
Aby wyjść ze swojego biomu musimy pokonać demosmoki pilnujące garnizonu.
Mapa skonstruowana w sposób aby zmaksymalizować profity z posiadania skilla i zminimalizować RNG. - który i tak istnieje np. neutralni herosi biegający po mapie, piraci czy potwory morskie.
UWAGI PRZED ROZPOCZĘCIEM GRY: ustaw sojusze, ustaw poziom na Czempion oraz wartowników na STACJONARNYCH - mapa nie skonstruowana na wartowników mobilnych.
Kilka słów ode mnie: Mapa testowana kilkukrotnie z kolegami, nie ma żadnych poważnych błędów - gra na kilka dni dziarzenia (raczej nie skończysz na poziomie bohatera poniżej 50). Moja prośba - nie graj tej mapy bez moda Equilibris - ten mod jest must-have jeśli cenisz sobie zbalansowaną rozgrywkę bez glitchy, które istnieją w podstawowej wersji gry.
JEŚLI SPDOBAŁA CI SIĘ MAPA WYZWANIE ZANFASA TO TA MAPA JEST JEJ GODNYM BRATEM BLIŹNIAKIEM.

Komentarze

2019-02-19 18:18:58
Ocena: brak

v1.3
- dodano boosty dla słabszych istot 4 poziomu w głównych zamkach początkowych od dnia 100: dodatkowe przyrosty takich istot jak hydry, smocze golemy, ptaki gromu, diabły, czempioni, czarodziejskie smoki (te jednostki są mocne jedynie na mniejszych mapkach gdzie liczy się siła ciosu, na dużych mapkach się nie sprawdzają dlatego jest to jakaś rekompensata dla graczy, którzy zdecydują się na te jednostki).
- dodano event plaga działający na 2 zamki z Twojej frakcji (o ile posiadasz 2) - kilka dni przed plagą dotaniesz informacje o tym, że się zbliża.
- dodano 6 smoczych miast (w podziemiach)
- zmiany w 4 punktach ze skarbami, już nie przycina ze względu na zbyt dużą ilość skarbów (skarby zestackowane i dodane 2 puszki pandory)
- usunięto drzewo na drodze w podziemiach we frakcji natura
- zmniejszenie czasu odblokowania ostatniego bastionu z 600 dni na 400
- dodano czarną pandorę (po otworzeniu walczymy z istotami 4 poziomu jeśli wygramy dostajemy złoto i surowce jeśli przegramy tracimy.
- została dodana zamieszkała czarna jama 6 sztuk dla każdego z graczy - możliwość zdobycia dodatkowego demosmoka lecz w walce.
- priorytet SI dla miast ustawiony na kluczowy
- dodano nową wysepkę na której dostępnych jest kilka czarnych rynków dzięki którym można wymieniać surowce po jeszcze bardziej korzystnych cenach niż na targowisku, dostępne opcje 20, 100 surowców za złoto.
- dodano dom uczonego arcymaga w którym możemy wymieniać złoto za punkty doświadczenia. Dostępne opcje to 2000, 10,000 i 30,000 złota
- poprawiono przejścia w biomie dla frakcji chaos
- poprawiono przejścia w biomie dla frakcji życie

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.