Sześć królestw

Szczegóły

Autor
mistrzou
Rozmiar
Bardzo duża (151x151)
Poziom trudności
Czempion
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wyspy
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Podbój wszystkich miast.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Graczy ludzcy
1
Gracze komputerowi
5
Wyświetlono szczegóły
1046 razy
Pobrano
284 razy
Średnia ocena
0

Wymagania : Heroes IV Złota Edycja + Heroes IV Equilibris mod
Link do moda: https://equilibris.celestialheavens.com/eng/downloads.html
Sposób instalacji moda: Ściągnij pliki
updates_sfx.exe
camp_ed_sfx.exe
heroes4_sfx.exe
install_equilibris_v3.51.exe
Zainstaluj w tej kolejności: updates_sfx.exe, camp_ed_sfx.exe, heroes4_sfx.exe, na końcu install_equilibris_v3.51.exe
Dlaczego mapka jest przeznaczona do gry na modzie?
Ponieważ Equilibris mod balansuje grę i sprawia, że każda frakcja ma równe szansę. Najważniejszą wprowadzoną zmianą jest balans nekromancji i wampirów (ALT+E - wybierasz jakie jednostki chcesz dostawać z nekromancji, przywoływania), których nie możemy już dostawać z nekromancji na arcymistrzowskim po 2-3 za walkę. Zmieniono również koszty budynków w mieście (np. zbudowanie budynku do tytanów nie jest już tak przesadzone i kosztowne jak w oryginalnej grze), statystyki istot dla lepszego balansu.
UWAGA! TEN MOD NIE ZMIENIA GRY W DRASTYCZNY SPOSÓB - NIE ODCZUJESZ RÓŻNICY A PRZYJEMNOŚĆ Z GRY DZIEKI BALANSOWI WZROŚNIE.
WAŻNE PRZECZYTAJ Opis: Mapa zajebista, stworzona dla najwyższej jakości rozrywki. UWAGA!!! Mapa została skonstruowana tak, aby gracze komputerowi byli w sojuszu - niestety gra heroes IV nie daje możliwości wyboru drużyn dlatego w edytorze kampanii wybierz frakcje, którą chcesz grać i ustaw graczy komputerowych w sojuszu. Jeśli interesuje Cię gra z kolegami to po prostu dogadajcie się kto kim chce grać i ustawcie odpowiednio drużyny w edytorze kampanii.
Podstawowe informacje: Liczba graczy 6 - możliwość ustawienia samemu drużyn. Każdy gracz ma swój biom dopasowany do frakcji którą gra. Część podziemna jest podzielona na 6 sektorów w których każdy z graczy ma porównywalnie takie same skarby do zdobycia. Każdy z graczy ma swojego klucznika. Nad częścią podziemną również 6 sektorów po jednym dla każdego z graczy oraz otwarty świat na środku mapy - plaża oraz wyspy ze skarbami.
Aby wyjść ze swojego biomu musimy pokonać demosmoki pilnujące garnizonu.
Mapa skonstruowana w sposób aby zmaksymalizować profity z posiadania skilla i zminimalizować RNG. - który i tak istnieje np. neutralni herosi biegający po mapie, piraci czy potwory morskie.
UWAGI PRZED ROZPOCZĘCIEM GRY: ustaw sojusze, ustaw poziom na Czempion oraz wartowników na STACJONARNYCH - mapa nie skonstruowana na wartowników mobilnych.
Kilka słów ode mnie: Mapa testowana kilkukrotnie z kolegami, nie ma żadnych poważnych błędów - gra na kilka dni dziarzenia (raczej nie skończysz na poziomie bohatera poniżej 50). Moja prośba - nie graj tej mapy bez moda Equilibris - ten mod jest must-have jeśli cenisz sobie zbalansowaną rozgrywkę bez glitchy, które istnieją w podstawowej wersji gry.
JEŚLI SPDOBAŁA CI SIĘ MAPA WYZWANIE ZANFASA TO TA MAPA JEST JEJ GODNYM BRATEM BLIŹNIAKIEM.

Komentarze

2019-07-22 18:09:05
Ocena: brak

Wersja v1.5
- bohater zielonego cpu nie ginie już na początku gry
- mur we frakcji śmierć przesunięty tam gdzie powinien się znajdować
- event plaga działa już poprawnie
- siedlisko smoków przesunięte we frakcji twierdza
Dodatki:
- bohater cpu natury ulepszony start by rozwijał się w podobnym tempie co inne frakcje
- jednostki dla cpu w drugim zamku (podwyższenie poziomu trudności)
- znacząco zwiększony przyrost jednostek w głównych zamkach cpu
- dodano opuszczoną kopalnię złota dla każdej frakcji (strażnicy megadragons several)
- dodano opuszczoną kopalnię złota dla każdej frakcji w podziemiach (strażnicy black dragons)
- dodano legendarną smoczą wieżę na wyspie z faktoriami handlowymi (w końcu można kupować demosmoki za złoto)
- dodana chatka na dużej wyspie, w której można kupować potwory morskie za rudę
- dodano dwa budynki kowali na wyspach i po jednym w podziemiach dla każdej frakcji (już nie trzeba biegać daleko do miasta po mikstury nieśmiertelności)
- dodane domki z misjami 100 surowca za 1 lvl (przy bramach, misja powtarzalna)
- dodano domki przy głównych miastach misja powtarzalna 30000 złota za 10 ataku lub obrony (do wyboru) dla pierwszego bohatera w armii, koszt dla frakcji twierdza jest zredukowany do 20000 za 10 ataku lub obrony dla rekompensaty i wyrównania sił armii. (z domku danego gracza nie mogą korzystać inni gracze).
- dodano więcej skarbów na morzu (ponad 20 skrzynek, więcej wraków, więcej szczątek statku)
- dodano hełm tygrysa jako nagrodę za pokonanie feniksów (teraz możliwe jest złożenie setu)
- dodano 4 koła młyńskie
zlikwidowano event plaga, który nie chciał działać poprawnie
- poprawiony skrypt na atrefakty dla feniksów - teraz dostajemy frost hammer i tiger armor
- poprawiony start czerwonego cpu
dodatki:
- dodano więzienie (do zdobycia losowy bohater lvl 15)

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.