Sześć królestw

Szczegóły

Autor
mistrzou
Rozmiar
Bardzo duża (151x151)
Poziom trudności
Czempion
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wyspy
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Podbój wszystkich miast.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich miast i bohaterów
Graczy ludzcy
1
Gracze komputerowi
5
Wyświetlono szczegóły
1307 razy
Pobrano
382 razy
Średnia ocena
2.0000000000000000

Wymagania : Heroes IV Złota Edycja + Heroes IV Equilibris mod
Link do moda: https://equilibris.celestialheavens.com/eng/downloads.html
Sposób instalacji moda: Ściągnij pliki
updates_sfx.exe
camp_ed_sfx.exe
heroes4_sfx.exe
install_equilibris_v3.51.exe
Zainstaluj w tej kolejności: updates_sfx.exe, camp_ed_sfx.exe, heroes4_sfx.exe, na końcu install_equilibris_v3.51.exe
Dlaczego mapka jest przeznaczona do gry na modzie?
Ponieważ Equilibris mod balansuje grę i sprawia, że każda frakcja ma równe szansę. Najważniejszą wprowadzoną zmianą jest balans nekromancji i wampirów (ALT+E - wybierasz jakie jednostki chcesz dostawać z nekromancji, przywoływania), których nie możemy już dostawać z nekromancji na arcymistrzowskim po 2-3 za walkę. Zmieniono również koszty budynków w mieście (np. zbudowanie budynku do tytanów nie jest już tak przesadzone i kosztowne jak w oryginalnej grze), statystyki istot dla lepszego balansu.
UWAGA! TEN MOD NIE ZMIENIA GRY W DRASTYCZNY SPOSÓB - NIE ODCZUJESZ RÓŻNICY A PRZYJEMNOŚĆ Z GRY DZIEKI BALANSOWI WZROŚNIE.
WAŻNE PRZECZYTAJ Opis: Mapa zajebista, stworzona dla najwyższej jakości rozrywki. UWAGA!!! Mapa została skonstruowana tak, aby gracze komputerowi byli w sojuszu - niestety gra heroes IV nie daje możliwości wyboru drużyn dlatego w edytorze kampanii wybierz frakcje, którą chcesz grać i ustaw graczy komputerowych w sojuszu. Jeśli interesuje Cię gra z kolegami to po prostu dogadajcie się kto kim chce grać i ustawcie odpowiednio drużyny w edytorze kampanii.
Podstawowe informacje: Liczba graczy 6 - możliwość ustawienia samemu drużyn. Każdy gracz ma swój biom dopasowany do frakcji którą gra. Część podziemna jest podzielona na 6 sektorów w których każdy z graczy ma porównywalnie takie same skarby do zdobycia. Każdy z graczy ma swojego klucznika. Nad częścią podziemną również 6 sektorów po jednym dla każdego z graczy oraz otwarty świat na środku mapy - plaża oraz wyspy ze skarbami.
Aby wyjść ze swojego biomu musimy pokonać demosmoki pilnujące garnizonu.
Mapa skonstruowana w sposób aby zmaksymalizować profity z posiadania skilla i zminimalizować RNG. - który i tak istnieje np. neutralni herosi biegający po mapie, piraci czy potwory morskie.
UWAGI PRZED ROZPOCZĘCIEM GRY: ustaw sojusze, ustaw poziom na Czempion oraz wartowników na STACJONARNYCH - mapa nie skonstruowana na wartowników mobilnych.
Kilka słów ode mnie: Mapa testowana kilkukrotnie z kolegami, nie ma żadnych poważnych błędów - gra na kilka dni dziarzenia (raczej nie skończysz na poziomie bohatera poniżej 50). Moja prośba - nie graj tej mapy bez moda Equilibris - ten mod jest must-have jeśli cenisz sobie zbalansowaną rozgrywkę bez glitchy, które istnieją w podstawowej wersji gry.
JEŚLI SPDOBAŁA CI SIĘ MAPA WYZWANIE ZANFASA TO TA MAPA JEST JEJ GODNYM BRATEM BLIŹNIAKIEM.

Komentarze

2019-07-22 18:09:05
Ocena: brak

Wersja v1.5
- bohater zielonego cpu nie ginie już na początku gry
- mur we frakcji śmierć przesunięty tam gdzie powinien się znajdować
- event plaga działa już poprawnie
- siedlisko smoków przesunięte we frakcji twierdza
Dodatki:
- bohater cpu natury ulepszony start by rozwijał się w podobnym tempie co inne frakcje
- jednostki dla cpu w drugim zamku (podwyższenie poziomu trudności)
- znacząco zwiększony przyrost jednostek w głównych zamkach cpu
- dodano opuszczoną kopalnię złota dla każdej frakcji (strażnicy megadragons several)
- dodano opuszczoną kopalnię złota dla każdej frakcji w podziemiach (strażnicy black dragons)
- dodano legendarną smoczą wieżę na wyspie z faktoriami handlowymi (w końcu można kupować demosmoki za złoto)
- dodana chatka na dużej wyspie, w której można kupować potwory morskie za rudę
- dodano dwa budynki kowali na wyspach i po jednym w podziemiach dla każdej frakcji (już nie trzeba biegać daleko do miasta po mikstury nieśmiertelności)
- dodane domki z misjami 100 surowca za 1 lvl (przy bramach, misja powtarzalna)
- dodano domki przy głównych miastach misja powtarzalna 30000 złota za 10 ataku lub obrony (do wyboru) dla pierwszego bohatera w armii, koszt dla frakcji twierdza jest zredukowany do 20000 za 10 ataku lub obrony dla rekompensaty i wyrównania sił armii. (z domku danego gracza nie mogą korzystać inni gracze).
- dodano więcej skarbów na morzu (ponad 20 skrzynek, więcej wraków, więcej szczątek statku)
- dodano hełm tygrysa jako nagrodę za pokonanie feniksów (teraz możliwe jest złożenie setu)
- dodano 4 koła młyńskie
zlikwidowano event plaga, który nie chciał działać poprawnie
- poprawiony skrypt na atrefakty dla feniksów - teraz dostajemy frost hammer i tiger armor
- poprawiony start czerwonego cpu
dodatki:
- dodano więzienie (do zdobycia losowy bohater lvl 15)

2019-09-08 18:28:29
Ocena: 2
Recenzja

Mapa mająca stanowić wyzwanie strategiczne, niestety wykonanie zawiodło. Mapa jest prosta jak konstrukcja cepa. W strefie startowej dysponujemy dodatkowym miastem tego samego typu, zestawem kopalni i możliwością wzmocnienia bohaterów, a także licznymi skarbcami. Aby wydostać się do strefy wspólnej musimy pokonać demosmoka w garnizonie, a także odwiedzić klucznika w podziemiach. Tam znajdują się kolejne miasta, a także liczne możliwości wzmocnienia naszej armii. Aby dostać się do wrogów należy nieco pokombinować - a jak się odpowiednio pokombinuje to można to zrobić inaczej niż twórca przewidział. Od strony technicznej mapa wygląda okropnie. 6 stref początkowych wyglądających jak zagrody, podobnie jak podziemia. Przeszkody terenu służą tylko odgradzaniu bonusów od naszej armii. Dodatkowo autor uznał, że wulgarny humor będzie dodatkową atrakcją - nie jest. Jeśli chodzi o rozgrywkę to oczywiście mamy bardzo mocnych wrogów, których musimy pokonać, ale mam wrażenie, że zostali oni aż sztucznie dopakowani, przez co na ogół musimy kombinować jak zniszczyć pojedynczy najsilniejszy oddział istot 3 i 4 poziomu. W sumie mapa ma surowy wygląd, służąc tylko do toczenia bitew, ale wulgarne poczucie humoru obniża finalną ocenę do 2.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.