Wojna Domowa
Szczegóły
- Autor
- Kacper
- Rozmiar
- G (252x252)
- Poziom trudności
- Bardzo Trudny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Nie
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- zajęcie miasta
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 7
- Graczy komputerowych
- 1
- Wyświetlono szczegóły
- 10015 razy
- Pobrano
- 8502 razy
- Średnia ocena
- 5.5000000000000000
Na mapie w kształcie Polski zmierzą się gracze rywalizujący między sobą o zajęcie Warszawy. Nie jest to proste, bowiem jej posiadacz został niebanalnie wzmocniony, mając od samego początku np. Graala. Można jednak zdobyć kolejnego, a także wypełnić misje, poodwiedzać kluczników. Na mapie znajduje się wiele miast, często związanych z frakcją najbliższego gracza. Autor zablokował niektóre zaklęcia i najsłabsze umiejętności.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Naprawdę ogromna mapa i widać że autor - brawa dla Kacpra, napracował się nad jej stworzeniem.
Przeszedłem planszę na 200% i najpierw opiszę grę, potem podsumowanie (kto nie lubi czytać niech pominie tę część).
- Początek gry rozeznanie w terenie, zdobycie miast w województwie (rodzimej strefie) i .... zajęło mi kilka tygodni by nazbierać armię by przebić się do teleportu prowadzącego do morza
- Pierwsze starcia z AI nie były wyrównane, miał sporą przewagę armii, a mój herosek nie miał gdzie się podexpić
- Wyrównanie szans było możliwe dopiero po pokonaniu pierwszego AI i przejęciu większej ilości zamków
- I tu miła niespodzianka - wraz z expem doszedł czar Miejski Portal i zaczęła się gra tzn.można było nabrać tempa...
- Pokonując kolejnych AI i wykupując ich herosów można było tłuc kilka frontów jednocześnie aż...
- Ostatni AI broniący Warszawy (warunek wygranej) nagromadził w międzyczasie prawdziwą potęgę w tysiącach którą trzeba było rozbijać walcząc trzy razy
PS. Zrobiłem najmocniejszego hirka w historii :)
Podsumowanie - przyzwoite 5pkt za :
- odwzorowanie mapy i układ 6pkt
- grywalność planszy 4pkt (trudno się przebić do innych stref co powoduje automatyczne kumulowanie armii)
- pomysł na mapę i uzależnienie Portal Miejski od zdobycia doświadczenia 6pkt
- ciągły brak złota na wykupienie armii 4pkt, nie balansował tego comiesięczny dochód "z podatków"
- bardzo duża ilość artefaktów 5pkt (nadmiar sprzedawałem i wykupowałem z tego armię)
- nie polecam startować w Szczecinie bo prawie wszystkie AI teleportowały się do morza robiąc prawdziwą inwazję
Pewne problemy na start:
Wybranemu bohaterowi kasuje pierwszą umiejętność, co jest niby strasznym problemem, tazar bez płatnerza, necromanci bez necromancji itd.
Staty to zawsze 3/3/3/3 i każdy dostaje księge na start, choć może być pusta
A i dostępność bohaterów z kampani
Jedna z najlepszych map a troche gralem . Do konca interesujaca , w wiekszosci map w polowie gdy zdobedzie sie przewage mapa staje sie nudna - po prostu chodzenie i dobijanie przeciwników . Tutaj tak nie jest , przewage mozna zyskac juz w jednej trzeciej mapy ale starac sie trzeba do konca.
Dopracowanea wizualnie - mozna sie uczyc geografii Polski - gratulacje dla autora.
Ostatni przeciwnik troche przegiety ale - i tak mozna go pokonac - nie sila a sprytem
Barrdzo dobrze mi sie grało - dziekuje autorowi