Warning (2): filesize(): stat failed for [HotA] Wojna Domowa v1.1.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Wojna Domowa

Szczegóły

Autor
Kacper
Rozmiar
G (252x252)
Poziom trudności
Bardzo Trudny
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
zajęcie miasta
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
7
Graczy komputerowych
1
Wyświetlono szczegóły
10015 razy
Pobrano
8502 razy
Średnia ocena
5.5000000000000000

Na mapie w kształcie Polski zmierzą się gracze rywalizujący między sobą o zajęcie Warszawy. Nie jest to proste, bowiem jej posiadacz został niebanalnie wzmocniony, mając od samego początku np. Graala. Można jednak zdobyć kolejnego, a także wypełnić misje, poodwiedzać kluczników. Na mapie znajduje się wiele miast, często związanych z frakcją najbliższego gracza. Autor zablokował niektóre zaklęcia i najsłabsze umiejętności.

Komentarze

2019-02-13 09:48:08
Ocena: 5

Naprawdę ogromna mapa i widać że autor - brawa dla Kacpra, napracował się nad jej stworzeniem.
Przeszedłem planszę na 200% i najpierw opiszę grę, potem podsumowanie (kto nie lubi czytać niech pominie tę część).
- Początek gry rozeznanie w terenie, zdobycie miast w województwie (rodzimej strefie) i .... zajęło mi kilka tygodni by nazbierać armię by przebić się do teleportu prowadzącego do morza
- Pierwsze starcia z AI nie były wyrównane, miał sporą przewagę armii, a mój herosek nie miał gdzie się podexpić
- Wyrównanie szans było możliwe dopiero po pokonaniu pierwszego AI i przejęciu większej ilości zamków
- I tu miła niespodzianka - wraz z expem doszedł czar Miejski Portal i zaczęła się gra tzn.można było nabrać tempa...
- Pokonując kolejnych AI i wykupując ich herosów można było tłuc kilka frontów jednocześnie aż...
- Ostatni AI broniący Warszawy (warunek wygranej) nagromadził w międzyczasie prawdziwą potęgę w tysiącach którą trzeba było rozbijać walcząc trzy razy
PS. Zrobiłem najmocniejszego hirka w historii :)
Podsumowanie - przyzwoite 5pkt za :
- odwzorowanie mapy i układ 6pkt
- grywalność planszy 4pkt (trudno się przebić do innych stref co powoduje automatyczne kumulowanie armii)
- pomysł na mapę i uzależnienie Portal Miejski od zdobycia doświadczenia 6pkt
- ciągły brak złota na wykupienie armii 4pkt, nie balansował tego comiesięczny dochód "z podatków"
- bardzo duża ilość artefaktów 5pkt (nadmiar sprzedawałem i wykupowałem z tego armię)
- nie polecam startować w Szczecinie bo prawie wszystkie AI teleportowały się do morza robiąc prawdziwą inwazję

2020-12-21 19:13:32
Ocena: brak

Pewne problemy na start:
Wybranemu bohaterowi kasuje pierwszą umiejętność, co jest niby strasznym problemem, tazar bez płatnerza, necromanci bez necromancji itd.
Staty to zawsze 3/3/3/3 i każdy dostaje księge na start, choć może być pusta
A i dostępność bohaterów z kampani

2024-09-26 22:43:14
Ocena: 6

Jedna z najlepszych map a troche gralem . Do konca interesujaca , w wiekszosci map w polowie gdy zdobedzie sie przewage mapa staje sie nudna - po prostu chodzenie i dobijanie przeciwników . Tutaj tak nie jest , przewage mozna zyskac juz w jednej trzeciej mapy ale starac sie trzeba do konca.
Dopracowanea wizualnie - mozna sie uczyc geografii Polski - gratulacje dla autora.
Ostatni przeciwnik troche przegiety ale - i tak mozna go pokonac - nie sila a sprytem
Barrdzo dobrze mi sie grało - dziekuje autorowi

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.