Warning (2): filesize(): stat failed for Heroes of Might and Magic V.h3m [/www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982]
Krypta Map - Jaskinia Behemota

Zatoka Sprawiedliwości

Szczegóły

Autor
Othello
Rozmiar
M (72x72)
Poziom trudności
Trudny
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzkich
4
Graczy komputerowych
0
Wyświetlono szczegóły
2523 razy
Pobrano
2336 razy
Średnia ocena
4.0000000000000000

Mapa jest wzorowana na jedna z map z Heroes V mimo wszystko pozmieniałem parę rzeczy aby to wyglądało lepiej jeżeli chodzi o Heroes III, mapa wykorzystuje wszystkie umiejętności oraz zmienia podejście do surowców oraz kupowaniu dużej ilości bohaterów. Wszystkie znane zasady i strategie budowania mogą okazać się nie wystarczające by zwyciężyć. mimo wszystko gra się przyjemnie, mapa jest jak najbardziej sprawiedliwa dla każdego gracza polecam. Również można zrobić ją 2v2 oc także polecam!

Komentarze

2018-03-27 19:55:29
Ocena: 4
Recenzja

Niezła mapa do gry wieloosobowej. Wysoce zbalansowana, jednak nie bez niedociągnięć. Scenariusz oparty jest o mapę "Podziemne skarby" z oryginalnej HoMM 5. Czwórka graczy zaczyna w rogach mapy. Na swym bazowym terenie mają drugie losowe miasto, nieco siedlisk, zasobów, sporo obiektów wzmacniających bohatera. Specyfiką scenariusza jest umieszczenie wszelkich kopalń w podziemiach, w tym rudy. Zdecydowanie opóźnia to ekspansję. Warto pamiętać, że dysponując dwoma miastami może zabraknąć surowców na rozwój któregoś z nich, zwłaszcza rudy. Po zajęciu strefy można zająć się garnizonami i ich żywiołaczymi strażnikami, by rozpocząć ekspansję na terytoria innych graczy. Środkowe wyspy są puste, zatem oprócz złupienia wraków brak atrakcji na morzu.
„Zatoka sprawiedliwości” (nawiasem mówiąc nie ma tam żadnej zatoki, nazwa jest dziwna) ma kilka cech, które ją wyróżniają. Nie tylko trzeba mądrze dysponować surowcami, ale i być przygotowanym na wrogie desanty. Na mapie jest sporo artefaktów, ale tylko słabszych – mocniejsze można ewentualnie odnaleźć w grobowcu, lub kupić w mieście. Relatywnie łatwo wyszkolić jest bohaterów. Oprócz tych cech mapa zawiera wady – siedliska nie są powiązane z miastami, a zatem dość losowe. Autor nie zablokował umiejętności drugorzędnych, a w tym scenariuszu nie tylko uniwersalnie bezużyteczne Sokole oko nie warte jest nauki, a także choćby Znajomość drogi. Mapa nie zawiera fabuły, Puszek Pandory, czy obelisków. Finalną oceną będzie mocne 4.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.