Code Context $size = CakeNumber::fromReadableSize($size);
}
$filesize = filesize($check);
filesize - [internal], line ??
Validation::fileSize() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Utility/Validation.php, line 982
CakeValidationRule::process() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationRule.php, line 277
CakeValidationSet::validate() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Validator/CakeValidationSet.php, line 135
ModelValidator::errors() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 268
ModelValidator::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/ModelValidator.php, line 99
Model::validates() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 3502
Model::_doSave() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1838
Model::save() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Model/Model.php, line 1760
MapsController::details() - APP/Controller/MapsController.php, line 93
ReflectionMethod::invokeArgs() - [internal], line ??
Controller::invokeAction() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Controller/Controller.php, line 500
Dispatcher::_invoke() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 193
Dispatcher::dispatch() - /www/sites/cms/cms/lib/Cake/Routing/Dispatcher.php, line 167
[main] - APP/webroot/index.php, line 107
No i nareszcie wakacje! Co prawda w pełni już od miesiąca, ale mi dopiero od tygodnia dane jest trochę pobyczyć się :P W oczekiwaniu na MapMakera AW postanowiłem odświeżyć sobie nieco starszą siostrę trójeczki. Wybór padł na Misty Islands i nie zawiodłem się. Mapa jest trudna i przy pierwszym podejściu w walce z SI na najwyższych ustawieniach trudności musiałem uznać moją porażkę. Co nie znaczy że nie spróbuję wkrótce znowu! :P
Mapę cechuje bardzo dobry balans - zarówno ilość kopalń, jak i skarbów i strażników jest w idealnych proporcjach. Wrogowie rozwijają się harmonijnie, nie jest tak, że już na samym początku gry biegają po planszy ze smokami i cyklopami, albo że w późniejszych etapach mają kłopot z rozbudową zamku bądź rekrutowaniem stworów. Wyspa rządzona przez gracza ludzkiego podobnież nie ma niczego ani w nadmiarze, ani w niedomiarze - dzięki temu bardzo duże znaczenie odgrywa tutaj początkowa ilość surowców, z którą postawnowimy zacząć rozgrywkę. Mapa jest do przejścia na każdym poziomie trudności - ale to od naszych umiejętności zależy, czy w pełni wykorzystamy potencjał naszej wyspy i zbierzemy dostateczną armię, nim zrobią to Oni!
Na mapce każdy skrawek lądu został zagospodarowany - nie ma pustych przestrzeni, każdy możliwy detal został przez autora przemyślany. Sama trawa jest może ciut monotonna, ale i tak porównując tę mapę z oryginalnymi od NWC lub z autorskimi mapami tworzonymi od przeszło 20 lat - Huntka wznosi się na same wyżyny, wyciska z edytora co tylko się da. Gra na mapie to prawdziwa przyjemność, dlatego z czystym sumieniem wystawiam scenariuszowi ocenę 5.
Przez błąd samej gry można podnieść artefakt 30:31 bez walki z jego strażnikiem.
Edit: A jednak udało mi się zwyciężyć bez rozpoczynania nowej rozgrywki :D Czas - 82 dni, 193 punkty. Lord Haart uzyskał 22 poziom.
https://postimg.cc/image/vyayk2fyb/
https://postimg.cc/image/ct7paatkj/
Bardzo ciasna mapa, moim zdaniem jest zbyt dużo walk z potworami i zbyt mało przestrzeni. Na najwyższym poziomie trudności z włączoną opcją 'król wzgórza" nietrudno o łupnia od komputera, zwłaszcza jeśli gramy na ślepo i nie jesteśmy dostatecznie szybcy i agresywni. Głupio też, że część surowców i stworzeń na mapie przygody jest generowana losowo, jest spora różnica między kawalerzystami a smokami lub rtęcią a kryształami, jeśli gramy rycerzem. Poziom trudności mapy to moim zdaniem "trudny", a nie "normalny".