Orphans of the sea reefs

Szczegóły

Autor
DODO
Rozmiar
H (180x180)
Poziom trudności
Niemożliwy
Język
Angielski
Podziemia
Nie
Woda
Wyspy
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
3
Gracze komputerowi
0
Wyświetlono szczegóły
733 razy
Pobrano
639 razy
Średnia ocena
5.0000000000000000

MultiplayerMap for 3ppl
Orange->Castle,Fortress,Conflux,Cove
Purple->Inferno,Dungeon,Stronghold,Fortress
Teal->Rampart,Necropolis,Stronghold,Cove
Suggested heroes : Sylvia,Voy,Elmore
Skills banned:Pathfinding,Logistics,Diplomacy,Eagle Eye,First Aid
Allow monster/plague weeks:OFF
Good Luck!_DODO
PS.: If you wanna fair play and fun don't use your shovel too much, because of there is no alternative victory ;^)

Komentarze

2017-12-27 17:21:18
Ocena: 5
Recenzja

„Orphans of the sea” to scenariusz znakomitego kartografa jakim jest DODO. Jak wypada zatem mapa o bardzo dużym rozmiarze zaledwie dla trzech graczy?
~
Od strony wykonania mapa jest nadzwyczajnie dobra, jej wykonanie jest na najwyższym poziomie. Scenariusz jest ucztą dla oczu, szczególnie wykonanie wodospadów. Wyspy są różnią się od siebie rodzajem dekoracji. Dodatkowo na mapie pojawiają się butelki. Te akurat zamiast alkoholu, czy wiadomości zawierają nazwy utworów, którymi można urozmaicić sobie rozgrywkę. Jest to ciekawe, niespotykane gdzie indziej rozwiązanie. Oprócz tego znajdują się misje, w których z reguły możemy za neutralne istoty wzmocnić bohaterów.
~
Od strony rozgrywki jest to dość typowy scenariusz wyspowy, na początkowej wyspie dysponujemy źródłami podstawowych zasobów i siedliskami najniższych poziomów, a także stocznią i latarnią. Na wodę należy wybrać się możliwie szybko, by opanować źródła kolejnych zasobów i zająć nowe siedliska. Szczególnie to pierwsze jest istotne, ekonomia nawet zasilana znajdowanymi na morzu zasobami jest dość trudna i wymagać będzie wizyt na targowisku. Później jednak surowców będzie w bród, na mapie jest mnóstwo skarbców, skarbów i kopalni. Mimo wodnego charakteru mapy każdy z graczy ma swoją strefę, znajdują się w niej dwa dodatkowe miasta. Obydwa są niepowiązane z frakcją gracza. W jednym z nich nie można wybudować karczmy, ale da się w pełni rozbudować siedliska jednostek. W drugim za wiele armii nie wykupimy, za to bohaterów jak najbardziej. Strefy poszczególnych graczy oddzielone są garnizonami i bramami misji – od nas zależy którą drogę wybierzemy. Są też wiry, stanowiące niebezpieczne i nieobliczalne za to niechronione połączenie. Mapa jest stworzona do walki ludzkich graczy. SI radzi sobie nie najlepiej, choć jest w stanie uzbierać silną armię. Warto też nadmienić, że DODO zablokował najsłabsze umiejętności, ale też Logistykę, czy Znajdowanie drogi. Nie zablokował jednak tych umiejętności u bohaterów jak i związanymi z nimi artefaktów.
~
Podsumowując, „Sieroty morskich raf” to dobry scenariusz. Oferujący możliwość spędzenia na archipelagu kilku godzin, zwłaszcza jeśli uczynimy to ze znajomymi. Wówczas możemy nawet skierować uwagę na równoleżnikowy pas gdzie czają się zdecydowanie silniejsze potwory, a za którym można odkryć dodatkowe miasta. Finalną oceną będzie mocne 5.

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.