The Beginning of The End
Szczegóły
- Autor
- Kamil W.
- Rozmiar
- L (108x108)
- Poziom trudności
- Normalny
- Język
- Polski
- Podziemia
- Tak
- Woda
- Wielki Kontynent
- Fabuła
- Nie
- Warunki wygranej
- pokonanie wszystkich wrogów
- Warunki przegranej
- utrata wszystkich bohaterów i zamków
- Graczy ludzkich
- 8
- Graczy komputerowych
- 0
- Wyświetlono szczegóły
- 3533 razy
- Pobrano
- 3001 razy
- Średnia ocena
- 3.0000000000000000
Mapa w której zmierzą się przedstawiciele każdej z frakcji dostępnej w RoE. Każdy ma swej początkowej strefie zestaw kopalni, siedlisk, skarbców i obiektów wzmacniających bohaterów. Strefy poszczególnych graczy oddzielane są jednostkami 7 poziomu, podobnie jak środkowe strefy, łączące obydwa poziomy mapy. Dzięki opanowaniu środkowej strefy zyskujemy nie tylko możliwość przejścia do pozostałych graczy, ale odwiedzenia obelisków. Są takie tylko 3, więc być może wykopanie Graala stanie się czynnikiem umożliwiającym zwycięstwo.
Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.
Mapa w najlepszym wypadku przeciętna. Balans jest teoretyczny, bo w utopkach można trafić już złożone artefakty (np. zbroję przeklętego lub miecz angielskiego sojusz). Poza tym trzeba by poblokować księgii magii oraz skrzydła anioła i kapelusik czarodzieja (dzięki dd można omijać strażników i przeszkody). Dalej trzeba by dodać więcej puszek, siedlisk stworzeń oraz przynajmniej po jednym mieście neutralnym dla danej frakcji. Mapa to dobry zalążek do zrobienia czegoś fajniejszego, ale póki co przeciętniak nie do polecenia znajomym pod multi.
Pragnę zauważyć, że mapa jest zrobiona w RoE. Tak więc losujące się składanki, brak zablokowania zaklęć, artefaktów, umiejętności wynika właśnie z tego. Przed rozegraniem dobrze by było ustawić rozszerzenie SoD i poprawić.
A to w Odrodzeniu nie da się edytować takich rzeczy?
Czy w takim razie (jeśli ktoś chce mieć miasta/neutrale z Odrodzenia) nie lepiej jest zrobić mapę w SOD wykorzystując tylko elementy z Odrodzenia (bez confluxu, neutrali typu strzelcy, zwiadowcy, itd.) i poblokować czary/artefakty (te które mogą psuć nam grę np. fly/dd)?
W mapach RoE nie można edytować artefaktów, czarów, bohaterów i umiejętności. Co do Twojej propozycji jest ona sensowna, ale nie wiadomo dlaczego Kamil W. zdecydował się wybrać ten rzadki obecnie format. Może nie miał dodatków do H3, mapa wysłana w listopadzie tego roku mogła powstać wszak 17 lat temu.