Zerwany sojusz

Szczegóły

Autor
Jakub Karny
Rozmiar
M (72x72)
Poziom trudności
Normalny
Język
Polski
Podziemia
Nie
Woda
Wielki Kontynent
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
pokonanie wszystkich wrogów
Warunki przegranej
utrata wszystkich bohaterów i zamków
Graczy ludzcy
3
Gracze komputerowi
3
Wyświetlono szczegóły
790 razy
Pobrano
886 razy
Średnia ocena
0

Oparta na scenariuszu z HoMM II mapa, w której przyjdzie nam zmierzyć się z trzema silnymi konkurentami mogącymi być kierowani jedynie przez SI. Na głównym kontynencie odległości między graczami nie są znaczne, więc szybko może dojść do walk, ale zwiedzić najbliższą okolicę zdążymy. W misji warto zwrócić uwagę na środkową wysepkę i miasto - można tam kupić smoki i nauczyć się potężnej magii. Na wysepce w prawym-dolnym rogu znajduje się Forteca, w której brak tylko Graala do kompletu budynków. Jest odcięta od morza, więc szturm na nią będzie ostatnim akordem starcia.

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.