Piraci LTD

Szczegóły

Autor
Ururam Tururam
Rozmiar
Bardzo duża (151x151)
Poziom trudności
Ekspert
Język
Polski
Podziemia
Tak
Woda
Wyspy
Fabuła
Nie
Warunki wygranej
Uzyskanie 200 pkt.
Warunki przegranej
Utrata wszystkich armii.
Graczy ludzkich
3
Graczy komputerowych
3
Wyświetlono szczegóły
3183 razy
Pobrano
2359 razy
Średnia ocena
0

"Opis: Trzy klany piratów: Langstrumpfowie, zdrajcy z Taka-Tuka oraz
dezerterzy z floty cesarskiej walczą o sławę. Za dokonywanie różnych
czynów pirackich (walki, napady, grabieże itp.) klan otrzymuje punkty
sławy. Który z nich uzbiera ich jako pierwszy 200 - ten wygra.
Polecam tę mapę do rozgrywki w trzy osoby - po jednej na każdy klan;
można też zagrać we dwójkę (trzeci klan pozostawiając komputerowi),
a nawet samodzielnie. Ze względu na nikłą inteligencje komputerowych
graczy, klany sterowane przez komputer startują z pewną liczbą punktów
sławy przewagi, dodatkowo gracz-człowiek osiągając kolejne pułapy 10, 50,
100 i 150 punktów traci po 5 punktów za każdy klan piratów sterowany
przez komputer (efektywnie więc w grze na dwu graczy należy zdobyć 220
punktów sławy, a w grze solowej 240). Uwaga! Żeby gra miała sens, należy
pozostawić jednostkom neutralnym możliwość ruchu! Nieruchomi strażnicy
zabijają grywalność tej mapy!
Notka: Nazwy i znaki zastrzeżone przez różne firmy są przez nie
zastrzeżone. Scenariusz niniejszy można rozpowszechniać dowolnie, byleby
darmowo i zawsze z dołączonym tym plikiem tekstowym. Najlepiej
rozprowadzać po prostu archiwum PiratLTD.zip zawierające mapę i opis.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Można je przesyłać e-mailem na adres
urtur@wp.pl - gorąco zachęcam. Ze względu na fakt, iż scenariusz ten używa
nieudokumentowanych funkcji Heroes IV, nie mogę zagwarantować poprawności
jego działania, jeśli zostanie on uruchomiony spod (przyszłych - w chwili
gdy to piszę) rozszerzeń gry. Najlepiej uruchamiać go używając wersji
podstawowej, o ile to możliwe - z patchami."

Komentarze

Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz. To potrwa tylko chwilę.